United Kingdom: Sunday Times apologises to RK Pachauri on Amazon statement

NDTV: Britain's leading newspaper The Sunday Times has apologised to IPCC chairman Rajendra Pachauri for an article it published in January asserting that the UN panel's Amazon statement was "bogus". The newspaper not only published a correction but also an apology, which is considered a "giant climb down." The newspaper said "the article 'UN climate panel shamed by bogus rainforest claim' stated that the 2007 Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) report had included an ......

Read Complete Article at Water Conserve: Water Conservation RSS Newsfeed

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply